Friday, March 30, 2007

På tide me blogg

Halloen folkens!
Tenkte d kanskje var på tide å få meg ein skikkelig blog!
Har jo prøvd meg på space før, men føle ikkje heilt d e tingen... haha
Så derfor takket vær Tore som overtalte meg til å skaffe meg ein nå, å ikkje etter påskeferien, så sitte eg nå her å skrive!!
Sian pcen min har klikka blir desverre ikkje denne sia så givane me bilde å sånn før eg har fått igjen min kjære eiendel.... (ja marit, pc e et må ha objekt for meg ivertfall... hihi)
Reise hjem til Ualand på påskeferie i dag!! Må bare ein tur på jobb først! Ska bli fantastisk deili å komme hjem i dette fantastiske været... ska passa på å slappa av mye, å gå meg turer på heia... kan ikkje venta!!
ok har ikkje tid til å skriva så mye mer nå... men kommet sterkere tilbake etter påsken å når pcen min er tilbake!!

5 comments:

Trine Selvikvåg said...

Å så kult Birte!! Velkommen te bloggeverdenen. Dette likte æg. På veien heim kan du jo ta en tur innom Lye og værme på Påsketuren vårs mæ KRIK ^^

Du må ha en kjempefine påske! Hørres ud så du får d kjekt=D

Åsen said...

Sjå der ja :D Va'kje noge problem dæ vel? Bilde æ'kje dæ viktigaste altid..Derfor gjær dæ jo ingenting om du lage dæg blogg før du får pc'n tebage igjen ;)

Sånn ellers så får du viare ha en rektig god påske :)

Marit said...

Så greit Birte, nå e me to ferskingar på blogging.. D e jo alltid greitt! jaujau, men du må ha god påske!

Anonymous said...

jaså dette var litt ava for meg da, men komentar skal du få

Anonymous said...

øhh, det var mariann i stad. forresten