Monday, September 10, 2007

Tida går så alt for fort!!

Etter diverse klager at eg e dorlig t å legge ut ting på bloggen, så e d vel tid til å starte opp etter sommeren! Ikkje d at eg va så mye ute å farta i sommer, blei for d mesta jobb å små turer på cafe å sånn... men tenkte eg kunne legge med någe bilder fra litt av d som har skjedd. Har og fått litt bilder fra gå turen vår i Ryfylkeheiane så legge ut litt av d og!
Sånn ellers så har d gått mye i Krik og skole i d sista, har fri både fredag og mandag fra skolen, så disse dagene går med til oppgaveskrivinger og lesing! Neste helg e d bli kjent tur me krik så får legga ut någe mer etter d!
Viking kamp!! Alltid et must!!


Her er vi på Chrics løpet på Arena!!




Blink i Sandnes!! Heia heia...


På stranda etter flyshowet på Sola.





Fjell turen.

2 comments:

Åsen said...

Konge med ny blogg! Har sjølv lovt å leggja ut nytt innlegg innan Onsdag. Ser ut som du har har det kjekt i sommer, sjølv om du har jobba for det meste. Ellers er eg knallklar for kriktur til helga, og gler meg vilt :D:D Snakkest imorgon på kriktreninga :)

Navn: Therese said...

Nååå, så koslige bilder!!!

Ha ein fantastisk tur te London!!!
KLem