Tuesday, January 29, 2008

Håndball og Skitur til SirdalEN

Søndag våkna eg me et brak, å etter å ha flytta et litt trøtt blikk ut vinduet, hoppte eg ut av senga å gjekk for å ringa til Marit!! Den skituren me så lenge hadde planlakt kunne endelig gjennomføres!! Så etter å ha dratt Marit ut av senga så sette me oss i bilen.. Turen opp va fantastisk i seg sjøl.. me masse snø og sol på veien og selvfølgelig gått selskap! D va herligt å komma seg litt ut på ski igjen! Sjøl om d va ei stund sian sist, gjekk d ikkje lang tid før eg hadde funne tilbake til gamle kunster... Me hadde ein kjek tur før me vente nasen hjem over, der me avslutta dagen med hjemmelaga pizza sammen me guttane som kom fra skitur i Sauda.


I sist uka va me jo så heldige å ha Håndball EM her i byen! Norge sin insats va vel kanskje ikkje heilt på topp... men va utrolig kjekt å vær på kamp!!!



Legger med noen bilder fra tur og kamp.










3 comments:

Trine Selvikvåg said...

Å kult! Såg så kjekt ud på skitur!! Håba æg får tid te å værme dåkke i helgå. Satse på dæ. Lenge leve snøen.

Si du skrive SirdalEN, he dåkke hatt en krangel om koss me seie dæ. I så fall seie æg ao Sirdalen og ikkje Sirdal;)

Va vannvittigt kjekt på håndballEN. Sjøl om Norge tapte, va dæ jo kult mæ all stemningå.

Birte said...

haha bra konkludert Trine.... stemme nok at me hadde ein samtale.. vil ikkje akkuratt kalle d diskusjon, for eg fant ganske fort ut at eg sa begge deler.. så hadde ikkje så mye eg sko ha sakt;) haha

Navn: Therese said...

Hallo, Schnuppa:)
Dei bildene va bara fantastiske, fekk faktisk lyst t å gå på ski!

Ja...skolen e nåke herk...har vært d siden august:P menmen...ikkje vanskeli å få seg jobb hvis eg sko bli FOR lei.

Cafe` e jo år siden...må få te nåke snart...!! ditta e for ille!

Miss u, honey! klem