Friday, November 7, 2008

Halloween og Election!

Daa var vist enda ei uka gaatt,, har vert begivenhetsfull uka, starta sist fredag med Halloween! Hadde som vanlig laga gresskar er ikkje halloween uten, kvellen starta hjemma der d va fullstendig kaos me alle 6 som provde aa gjore seg klar,,, me tok kostymene litt paa sparke saa d blei litt klipp aa lim, aa masse sminke, som eg sefolgelig var ansvarligfor som einaste jente! men me hadde d ufattelig morsomt! Etterpaa gikk me ein tur til ei aen norsk som hadde invitert masse folk! Stemninga her paa waikiki e heilt syk me halloween,, de stenger alle gatene aa folk springer rundt i gatene,,,

paa tirsdag var d valg! Sykt spennende!! satt sammen me noen amerikanske kompiser aa folte me paa skolen, litt kjekt aa kunne sette seg virkelig inn i d!! Serlig naar Obama er fra Hawaii,,, folk her er veldig patriotiske,, saa va ikkje tvil om kem me heide paa!! Tror d var et fornuftigt valg! USA trenger litt fornying!! Go Obama!

Resten av uka har vert skole skole! aa saann blir d i helga og,,, ska ein liten tur til pearl harbour i maaraa me skolen, men bortsett ifra d blir d jobbing me oppgaver og presentasjonen,, alt for aa ta meg ein liten tur til Maui til uke, d blir bare fra mandag til onsdag,, men tror d blir konge! Har fri paa tirsdag her, e veteransday,,, saa daa maa me bare benytte oss av d!!

Blir mye skole frem over,,, tror eg har sett ny rekord i skole jobbing! tror eg har jobba mer me skole disse ukene enn d eg har gjort til sammen de to aarane eg har gaatt paa uis!! Men trives fortsatt masse,,, maa bare benytte seg av de timene me kan ta oss fri!!!

No comments: