Sunday, April 15, 2007

Sommeren er her???

For ei helg!!
Kan d bli bedre???
Dette va siste helga me avslapning før eksamens stresset begynner for fult!! Å når eg i tillegg hadde fri fra jobb så va d ekstra nice!!
Va sef. Krik på fredags kvellen, blei jo ganske sein som vanlig, så d tok litt tid å komme seg opp på lørdag;) Men når Therese ringte å spurte om eg sko vær me ned til byen, va d fort ei som sto opp å vaska leiligheten i en fei!! haha

Det ble fort kina mat til frokost. Me koste oss i byen me shopping og is.. sinsykt varmt var d jo og!! Har glemt k greit d e å sleppa å stresse me å ha me seg jakke over alt.. ;)
Om kvellen hadde eg låft å stå på UNO ( kaffi barene til Salem), hadde i utgangspunktet trodd d skulle bli kjedelig for de fleste kjente der skulle ut på andre ting... Men vi hadde en super kveld me masse kaffi.. trenge eg sei mer... haha

I dag va været enda bedre når eg våkna,.. så eg bare måtte få folk ut å grille! Turen gikk til Møllebukta, å me blei ein heil gjeng til slutt... veldig koselig... litt vassing å masse god mat blei d og!!

















Som de vikingene vi er så måtte selfølgelig Ingrid å meg teste gradene på vanne... å som bevis på dette tok vi ein liten foto shoot mitt uti.... eller ivertfall me vann til knærne...;)

Før tida var inne for å komme seg på Imi for noen, tok vi ein is på terassen til Ingrid, veldig koselig. For min del bare d rett på fotball kamp... å ja du har rett viking hadde ikkje hjemme kamp i dag, å som den ihuga fotball surporteren eg e( tydeligvis ikkje ihuga nok til å vær i Kristiansand...) så kan d ikkje vær ein super søndag uten fotball kamp! Så eg blei me Hilde og Leon på Bryne kamp... ja du leste riktig.. min kjære far trodde ikkje sine egne ører når han ringt å eg sa kor eg va... " E du friske" va d han spurte om... haha Men d va veldig koselig me kamp, før eg kjørte hjem for å se Viking Start på tv... blei jo ikkje heilt fornødde me resultatet, men d kunne og våre verre.. å på ein dag så denne, lar eg d ikkje gå innpå meg... ;) Har foresten noen bilder fra kampen, eller pausen når Risa bilene intok banen... Ser ganske fort at vi var på harry bonneland ja!!! hihi

Så etter ei deili helg e eg nå klar for hard kjøret, nå blir d ikkje fri helg før etter 23 mai!! Både me tanke på jobb og skole... 4 eksamener har eg å se frem til på under ein måne... så d e bare å begynne å lesa, å d ska eg i mårå... må bare bli ferdig me ein innleverings oppgave først!! ;)

E litt små brent etter dagen ute.. men eg klage ikkje... men nå e d på tide å komma seg i seng!

Snax

11 comments:

Trine Selvikvåg said...

Såg herligt ud! D æ jo sommar allerede. Heilt sant. Æg prøvte mæg mæ buksa ude i dag, men d va jo heilt drebens.

Brynekamp æ jo en slager då, sjøl om æg aldri æ der. He sesongkort og greie, men bruge d ikkje. Æ ikkje så å vær på vikingkamp. Men kanskje me må på brynekamp for å få mæ oss seiara i år. Virke ikkje så d går så godt mæ Viking altså. Æsj. Hadde så trunå i dag!

Men d går sæg sikkert te får me håba. Men æg fatte ikkje keffor ikkje Pimpong spæle....

Birte said...

haha d ser litt skremmane ut me viking ja... men bare vent.. når de først får hull på byllen å begynne å vinna så tror eg de blir hare å slå... trenge bare d lilla ekstra.. å d tror eg komme!! Å d ser eg frem til!! haha

Trine Selvikvåg said...

Ja, den byllen bjynne å bli store nå ;)

Anonymous said...

pppppfffffffffffffffffttt§!!!! harry bonnelann??? kjeften!!!;p

Birte said...

Sorry Odd!!! Men som eg prøvde å forklara tidligare så har eg ikkje skreve noe negativt om bondelandet!! E jo sjøl ifra landet!, men harry e d på bryne.. d må sjøl du innrømma!! ;)

Anonymous said...

nei eg blånekte! æ jo galfint! tenk deg ein varme sommardag, Odd i fjosklær, kyene ligge flade rundt han for di æ så glae i han, Odd står å ser udøve bryne og nyde govere! eit traktorbrøl høyres i det fjerna, å kvigene hoppe og danse av glede. nei vettukæ, bryne æ kje harry, den må du lenger ud på lanne mæ!

-odd

Anonymous said...

aiaiai,masse sol,varme og grilling.Skal si studentene har det godt,mens andre må jobbe for å få fedrelandet til å gå rundt.
Men det er viktig å overlate vassinga til de aller tøffeste,så det kan dere ha for dere selv,hehe
Mi tatlas birte.
JGR

Åsen said...

Harry bondeland på Bryne??? hahaha :P Kom deg te hå du, elel vigrest elle noge :P..

Forresten Birte å Trine, dokke he mysta trunå itte to kampa? hoho, ska sei dokke va optimistiske.. :P Jaja, æ jo Viking dæ æ snakk om så!! Heia Bryne! :D

Dæ'nok bara å skifta på ken de heie på ja, for Bryne som æ laget, igen tvil om dæ :) Vertfall i Rogaland ;)..

Får av en elle aen gronn ikkje logga inn, grrr...

Der gjekk dæ gitt :D

Marit said...

Ei fine helg ser det ut som du har hatt jaffal!! Men temaet har visst endra seg litt.. og blitt ein diskusjon om ka som e bondelandet eller ikkje... Ut av navnet så vil eg påstå at d må vera eit land/ein stad der d bur bønder. Noko som d gjer på Bryne(per vid definisjon) og iallefall i landet Norge. Og allereie der har d meldt seg eit nytt "problem"/utfordring: definer ka som e Bryne. Kan d ha nåke å sei? Bryne har jo og bystatus, men utelukke d for å var bondeland?

Jaja, lure på om eg ska våga på å konkludera med nåke eg... Eg trur ikkje d. Men på melkekartongen eg har kjøleskåpet står d at ein kan diskutera t ein blir enige eller t ein bli enige om at ein e uenig... (utan at eg vil stå ansvarlig for at d ikkje finnes fleire løysningar)

Marit said...

og si d va snakk om harry bondeland så trur eg jammen d og må definerast..

Anonymous said...

feet in water!!! that's been done before!!

looks like summer arrived then! :)