Tuesday, May 1, 2007

1. Mai

I skrivende stund har eg nettopp komt hjem fra 1.mai party i Gudrødsgate 9, hos Ingrid, Kjersti, Helene og Anette!! Vet at eg igrunnen sko ha lakt meg for eg har ein lang dag forran meg i mårå, som siste dag før finanseksamen, men har følelsen av at vis eg sitte oppe så lenge så mulig så går ikkje natta så for... (pluss ein del kopper me kaffi... då blir d fort sånn... haha)

Etter Krik trening i kveld va d altså tid for party, med grilling å samvær me masse koselige folk! Komme til å savne sammenkomstene i Gudrødsgate når alle flytter nå til sommeren, but life has to go on... haha Uansett... etter grilling og kubbespilling var d tid for kvellens propaganda taler... noen mer populære enn andre...( uten at eg nevne navn), sang ble d vist også!
Har tatt någe bilder som eg legge ut, men som alltid hadde jo Birte glemt å sjekke bateriet før hu gjekk, så pga d og dorlig kamera (å dorlig posing av enkelte) blei ikkje bildene 100%.

Sånn ellers så går tida me til eksamens forberedelse, ska ha 4 stk før 23 mai.. så har ein del å gjør. Ser fram til helga når eg kan ta meg litt fri fra skolen å kosa meg, ska jo foresten flytte litt lenger inn i gangen ei gong i helga, så d ser eg fram til! Pluss flått vær! Kan ikkje klage for d heller!!












Ottar sto for kommunistenes tale, å publikum jublet vilt for den store innlevelsen





Etterkvert brøt sangen og ut!



Etter dette sterkt propagandiske innlegget var det tid for det moderne menneskes tals mann, som vel kanskje søkte de unges oppmerksomhet med å låve mer velstand å flere goder!!


Kanskjer ikkje vell så underholdene, men me et veldig bra innhold!!


Ellers ble det tid til mye koselig prat, der samtaleemnene var mange å rare!!! haha


Å selfølgelig masse spilling!!! (for de som er for den sporten!)

2 comments:

Anonymous said...

looks like a top top night.... if i could understand what was going on.... :)

Trine Selvikvåg said...

Hehe! Kjekt å læsa Birte! Godt at du helle oss så bur litt lenger vekke og må heim oppdatert på kæ så skjer på kveldstid;) Lykke te på eksamen! Dæ går nok godt :D