Wednesday, May 16, 2007

Jippi ferdig me 3 av 4!!

Etter et par uker me effektiv lesing e eg endelig ferdig me de 3 verste eksamenene... nå e d bare en igjen før d e ferie for min del! Har til og med fått karakter på den første å når eg vet at den gikk bra kan eg puste ut litt!!
I mårå e d 17mai. glede meg stort til å bare slappe av å kose meg, uten å tenke på noe skole! I tillegg så e d jo 16 mai kamp i kveld! Håper denne går bedre enn kampen sist helg som e litt tabu emne for min del!
Legger me noen bilder fra Ingrid sin bursdag sist helg!! Ein koselig kveld me leker ( som inneholdt nok av action..;) , kake kasting og masse koselige folk!
Kommer sikkert me et innlegg etter i mårå også... må jo få inn noen bunads bilder!!! ;)

1 comment:

Anonymous said...

Gratiss med examen. ha en riktig god 17.mai feiring! kommer forhåpentligvis hjem i helga, vis den russiske flyteknologien holder mål.