Sunday, May 6, 2007

ENDELIG!!!




Endelig kom den etterlegta og fortjente seieren!!!


Heia VIKING!!! Va bare heilt rått å ver på kamp i dag. Humøret til alle var på topp då eg valsa inn på stadion en god stund før kampen sian eg skulle stå i horde bua som vanlig!! Det blei mye lått å løye i den ganske så trange bua!! Dette fortsatte bare når me kom opp til kampstart, publikum va sååå klar for ein seier,... til og me sola kom fram etter en heil dag me vind å regn!!


Å stemninga bare steig etter kvert som i Ijeh skårte!! Va jo ein liten nertur når odd utligna, men eg hadde ein go følelse at d ville fiksa seg, så når då Ijeh skåra igjen va d bare å pusta letta ut!!


Håper viking fortsette me disse taktene, var meget positivt.... så nå kan me bare se fram mot 16 mai kamp me masse liv og ein til seier!!

Ellers så e eg nå ferdi me 1 av 4 eksamener, å etter ei veldig kjekk helg me masse sosialt, så e d nå tid til å bure seg inne me lesing igjen!!! I den for eg klare å bure meg inne,,,, haha. Har neste på torsdag, men d er reiselivs ledelse, som er veldig intresant å derfor også ganske mye enklere!!! Men ser frem til å bli ferdi me den også.... då har eg bare en igjen før 17 mai!! Jippi!!!

5 comments:

Trine Selvikvåg said...

Æg kommentere både litt her og litt sjå mæg nå. Kan ikkje kommentera for møje nå når Viking vinne! Æg ao sko egentligt læst te eksamen nå, men syns d æ så vanskeligt å konsentrera mæg mæ all denne foballen. Men jaffal jillare å læsa mæ seier enn mæ tab! Men nå æ d foballekstra på TV. Fyste gong æg faktisk glede mæg te å sjå dæ i år ;) HEIA VIKING!!

Tarjei said...

Me e bønnå frå Jæren
Ska med kjøpa potete
Me har stedla og hausta.
Kom så ska du få sjå.
Adle samen no :)

Anonymous said...

dy å sallan tarjei

Greit nok d e tidlig på jæren men tvile på dåkk he hausta allerede

Birte said...

haha d eg lure på tarjei e k ti du blei jærbu?? Blir du d av å bo i hemsedal?? For du va nå sørlending på din hals når du reiste fra Stavanger i høst!! hihi ;) har vel litt problemer å se for meg deg som bonde og...haha ;)

Åsen said...

Varte lenge den gleden :p