Wednesday, April 23, 2008

Vår??

Kem kan vel klage på de fantastiske dagene me har hatt den siste tida! Eg har storkost meg i d flåtte været! Har blitt ein del skole, me presentasjoner og eksamensoppgaver, men me har tatt oss litt tid til å kose oss med is i d fine været sånn innimellom;)
På søndag hadde eg me Marit ein tur hjem på dagstur, har lenge prata om å ta ein båt tur på Lundevannet med Hydroliften til Jon Gunnar, å nå fikk me d endelig til!! Så me fikk me oss Stig Børge å kjørte hjem over, der møtte me Jon Gunnar, Arve og Dan Erik, alle klar for tur!!

D blei grilling og kaffi på bålet! Å me steikande sol så tror eg nesten samtlige tok seg 5 min på stranda! Legger ut noen bilder som beskriver turen litt bedre! Før me reiste til Stavanger fekk eg å Marit oss litt kvalitets tid hjemma på gården sammen me lammane å kalvane...valdig koselig å vær hjemma (serlig sian d ikkje skjer så ofte!!).... Glede meg til sommeren!



















4 comments:

Marit said...

Alle tiders tur! Men eg trur ikkje dokken fore den kuå nok.. Den ville jo eta meg levande;)

Navn: Therese said...

ååå, d såg jammen meg kjekt ut:) :)
Savne grisane meg, forresten?:P Håpa du huska på å hilsa fra meg!

Ka seie du te ein date i nærmaste framtid?:)

KLem

PS: Eg o får alltid kommentar av "nenos" og andre med lignande navn...slette dei...men e så plagsommme. Vett du kossen bli kvitt dei?

Anonymous said...

Forvilla meg inn her eg :) Sjelden folk har blogg oppe å går i disse tider, imponeranes. Va d kun ett bilde frå New York??

Birte said...

haha.. kjempe tur ja marit! probleme me den kviga så eg liker å kalle d e at hu blei nok ganske glad for å få besøk av sånn ei kjekk jente fra Suldal!!

Therese:sykt irriterane me de der kommentarene.. ska se om någen vet kos du blokke sånne folk! Ska gi beskje vis eg finne d ut;) Ja hadde vært perfekt me en date snart.. tror d blir litt vanskelig i denne uka, men me kan jo pratas!

Erik: Kjempe koselig at du forvilla deg inn her! Blogg e ikkje ut d... ikkje alle som e lika avhengig av Facebook ser du!;)
Har bare blitt et bilde fra New York ja... føle liksom eg må "move on" vis du sjønne... nye muligheter og nye plasser å besøke;) Men syns du å Erik snart bør oppdatere bloggen deres! Kjedelig å altid måtte se på den der skifilmen;)