Monday, September 29, 2008

North Shore


Daa var enda en helg over! Denne helga fikk vi virkelig komt oss ut aa sett hele øya! eg leide bil sammen med Ebony og Kyle paa lørdag aa starta turen opp mot North Shore, men siden vi hadde leid bil fant vi ut at vi kunne kjøre paa øst sida av øya, sian vi aldri har kjørt der! D var en kjempe fin tur opp, me masse fin natur, en del koselige smaa byer med butikker aa lignende.
Maalet med turen var aa komme oss til ein camping der ein heil gjeng skulle overnatte, vi ente til slutt opp med aa sove alle sammen paa Sunset Beach! Var en kjempe opplevelse, ble vel til slutt 30 personer eller noe!
Var litt kalt aa sove, men d var vert d naar sola kom opp! Paa søndags maaren var d litt overskya paa den stranda, saa vi bestemte oss for aa forlate de andre aa kjøre videre rundt øya! Aa etterkvert kom sola aa vi fant en strand uten saa aa si noen folk! D var herlig!
I løpet av de 2 dagene kjørte vi rundt hele øya, var innom mange plasser, aa fant ut noen plasser som vi maa utforske litt mer før vi reiser hjem.

D var den perfekte helga før ei travel uke. Har som sakt 2 eksamener denne uka, en i maaraa i international Trade and Finance, aa saa har eg Spansk eksamen paa onsdag (baade muntlig og skriftlig). Men paa Torsdag kommer Mor, Mariann og Magnhild! Saa eg glede meg stort til d! Fare for at vi leier bil aa kommer oss litt rundt igjen! E ganske billig aa leie bil, aa d er saa vert kvert cent!

Men eg maa komme meg tilbake til lesinga... (gjør alt for aa sleppe aa lese..haha sjøl om d e faktisk veldig intresant!!!ja dokke hørte rett... Birte syns økonomi e kjekt!! har funne ut at lerere har mye aa sei om du liker et fag eller ikkje... han me har naa e genial!!)

Men d var lesing ja!aha
C yah!

(ps. setter veldig pris paa komentarer.... d e altid koselig!!;)






























3 comments:

Anonymous said...

Hei, ser ud som du har hatt ei fantastiske helg :) men føle det mangle an del saftige detaljer, har hørrt rykter om blant aent 80-talls sanger og nakenbading???? give us the juicy stuff B

Navn: Therese said...

duogdu!!!
nåken har d litt varmare og eksotisk enn andre, skjønne eg!!!
kjekt å lesa om kossen du har d, Birtusen min!

Kossen går d me besøket ditt?
kos deg masse!!

klem

Anonymous said...

Good for people to know.