Thursday, August 21, 2008

Hawaii!!

jaja då e eg på plass på hawaii! Etter vel sånn ca 24 timer på reisefot!

Reisa gjekk fantastisk greit, var bare ikkje heilt smart å leste ut boka mi etter 3 timer på fyet... då va d jo bare 7 igjen, men heldigvis va d ein del filma å sånn å følge me på så d gjekk greit!

Flyet mellom San Francisco og Honolulu hadde eg store problemer me å holle meg våken, å sovna bare eg tenkte på å lesa... så den turen gjekk fort! Men me tanke på at d va mitt på natta hjemme så va kanskje ikkje d så rart!


Me frika litt ut når me kom på flyplassen å ingen bankautomater ville ta kortene våre... så der sto me uten kontanter etter over 24 timer på reis... heldigvis fikk vi bestilt en spesial taxi som tok kort! D var ikkje ein vilken som helst taxi når den kom... DRØMME bilen min å greie! Ein
Cadillac escalade!!! Fantastisk! så då klagde ikkje eg lenger. Nå e d tili å måronen å me ska ut å se oss litt rundt... bor 2 kvartal fra Wakiki stranda, så blir nok ein tur der først!

D e 12 timers forskjell mellom her å norge, å eg kjenne d e litt rart... men men.. tror d ikkje går så lenge før eg e inne i rytemen igjen!
Frank som eg reise me va ganske fornøyd me flyet for å sei d sånn!! han store drømm.... 2 etasjer!! haha ( e ikkje så stort for folk som e vant å reisa..haha)
strålaen fornøyd... har komt oss heilt til Amsterdam.... å snart i UAS!!!;)

2 comments:

Trine Selvikvåg said...

Birte!! Så kjekt å sjå at du æ vel framme:)

Nå æ æg og Marit i gang mæ å føla oss heima. Hehe

Anonymous said...

hei, sjef at du oppdatere bloggen sånn me får sjå koss du har har det.

stig børge