Sunday, August 17, 2008

Ska sei tida går fort! Sommeren e snart over å skolen e på vei til å begynne!

Sommerene har vært ganske bra i år, eg kan ikkje klaga.. På været ivertfall. For min del har sommeren gått med til mye jobbing i Region Stavanger og Turistinformasjonen. D har vært ein uftallelig kjekk jobb, mye takke være de fantastiske medarbeiderane mine! Me har vært et veldig bra team syns eg! Tar me et bilde fra sommerfesten vår på Finnøy!
Ellers så har de fleste av helgene gått til bryllup og utdrikningslag. Va ein tur i Bergen i Anja sitt utdrikningslag, har desverre ikkje bilder, men d var ein kjempe koselig helg før eg starta jobba for alvår! I juli arangerete eg og utdrikningslag for hilde, me blei ikkje så mange, men eg tror samtlige hadde ein veldig koselig dag, å Hilde koste seg, å d e jo d viktigaste!!
Ellers så har jo begge de gamle samboerne mine gifta seg denne sommeren! D va både rørende og knall kjekt å se de gå opp mittgangen! Ska legge inn noen bilder etterkvert fra de forskjellige bryllupene. Va også så heldig å bli invitert til både Anja og Magne sitt bryllup, å Morten og Evelyn sitt. Sistnevnte va eg så uheldig å måtte sei nei til fordi eg allerede var invitert til Kjersit og Simen sitt bryllup den helga.
De hadde bryllupet sitt denne helga på Karmøy, å me feira 3 dager til ende! D var konge med fint vær.. fantastisk utsikt å utrolig masse koselige folk! Den perfekte siste helga her i landet. Fekk virkelig kost meg sammen med gode venner som eg komme til å savne kjempe masse....( mange tanker gjekk jo sef. til morten og evelyn og alle i bryllupet der... sko gjerna ha vært begge plasser....:( )
Nå e d bare 2 dager til eg reiser... å eg sitte her med både og følelse! Ska blir fantastisk å reisa... men har ikkje fått så go tid å forbereda meg på d... så vet ikkje om eg e heilt forberett... men men får ta d som d kommer!
Håper på å få til løpende oppdateringer her på bloggen... så følg me! Ska og prøve å legge ut litt bilder fra sommeren!

No comments: