Tuesday, August 26, 2008

leilighet!!

Hei hei!
her gaar dagene opp og ned! fikk problemer med pcen i gaar... aa naa har den kapitulert fullstendig.. saa d e litt stress... maa sitte paa internett kaffe... aa d gjor ting litt mer komplisert, aa har derfor ikkje saa masse tid til aa svare hver enkelt saa mye eg sko likt!!
Men d kommer til aa ender seg... skal faa fikset pcen. aa saa faar vi internett i leiligheten!
Ja me har endelig funne leilighet, i wakiki, nerme stranda. d er 2 soverom... ganske bra saa de 2 guttene deler ett aa eg faar mitt eget med en gigantisk dobbelseng!!! Eg klager ikkje!!!

har ogsaa mot mange andre studenter fra rundt om i verden naa... kjempe kjekt a masse koselige folk!

faar oppdatere mer senere... blir dyrt d her naa...;)
men ser foresten at d e go gang i granneskleiva mens eg e vekke.... baade kjekt aa litt trist aa se.... http://buzon3ne.blogspot.com/ ser ivertall ut som noen savner meg! ;)

4 comments:

Marit said...

Heihei!

Kjekt å lesa om koss du har d på Hawaii:) Du vett å få ordna deg, med eige rom og greier;) hihi... Men du må var litt snille med dessa gutane dine og;)

Eg har forresten levert lappen din t hu damå på sv-fakultetet..:) Så nå vett hu kor du e:P

Kossen e d på hawaii for tidå? ka ture du med på ein heilt vanlege dag? surfe?

stor klem

Åsen said...

Hei Birte! Kossen går dæ der borte? Godt å lesa at du ahr funne deg ein plass å bu :) Får satsa på at du får eit flott semester på Hawaii! Det gjær du nok :)

Fekk'kje sagt hade før du reiste, men du er jo berre borte eit halvår da :) Så får du prøva å ikkje verta ALT for brun til du kjem tilbake :)

Anonymous said...

Skjedde med blogginga, trudde d va ut for lenge siden eg ;) Kos deg med surfinga, pass deg for sandbunnen!

Birte said...

Marit: den vanlige dagen har igrunnen ikkje heilt komt her ennå, blir mye att og frem å mye som skjer! Men kommer nok til å roe seg litt etter tirsdag når skolen begynner igjen.. ska heller skrive litt mer om d då;)

Tore: ja eg vet tida gjekk lit i fra mer før eg reiste, mange eg ville sett som eg ikkje fikk treft! men men..tida går ufattelig fort å snart e eg hjemma igjen...
Brunfargen vet eg ikkje heilt kossen bli, e ganske bleik i forhold til folk som bor her kan du sei, men rekne me den komme for å sei d sånn!;)

Erik: Blogg ut?? nå sjønne eg ingen ting, tror du har missforstått!!! D e d som e tingen!
Ikkje alle som e så hekta på facebook som du vet du! ;)
Når d gjelle sandbund så hadde vært fint å hatt d her, d er bare rev her, så må vær ganske så forsiktig når du detter uti... ikkje bare en ting å tenke på!! haha