Sunday, August 31, 2008


Hei!



Kjekt å hørre å se at så mange følge me på bloggen min...



Har blitt litt hektisk i d siste, å når eg då ikkje har egen pc har d ikkje blitt så masse tid til oppdateringer! låner naboene sitt nett nå, vi er nemlig så heldig å ha 3 norske gutter som bor over oss! Veldig koselig!



Eller så har d vert mye som har foregått denne uka, har hatt en sånn type oppstarts uke, me mye utflykter og masse opplegg med skolen! I forgårs reiste vi med skolen til ei strand litt unna her, heilt fantastisk! Den har vist blitt kåret til verdens fineste for et par år siden... den va ikkje heilt feil for å sei d sånn!!!



I går sto eg opp tidlig for å vær me på ein fjelltur, opp på d største fjellet her i byen, er en gammel vulkan og gammel millitær base! Trodde d skulle vær en lang tur, men når vi kom der sprang eg å ei amerikansk jente opp på 20 min! Vi var sef første man opp å hadde god tid til å nyte utsikten å turen ned før bussen gikk tilbake!!



På ettermiddagen tok min gode veninne Ebony fra Australia meg ut for å surfe, holt ikkje på lenger enn en time, men d var knall kjekt, men ganske vanskelig... Ikke siste ganga.. e jo heilt sykt å vær ute i vannet kl 5 på ettermiddagen en time bare i bikine.. å d e bare dødsvarmt vann... ikkje antydning til å bli kald! De siste kvellene har vi først vert på Vollyball kamp, det har vert en college turnering her, å me har sefølgelig vert på plass for å heie på HPU sine dyktige damer!! ganske bra liv kan du sei! Legger ut bilder fra noen av disse tingene, og fra en pikknikk vi hadde på den andre campusene HUP har oppe i fjellene her, ganske bra utsikt der oppe.. å litt friskere luft.



Skriver forhåpentlig igjen snart!!













5 comments:

Åsen said...

Kult, det såg kjempefint ut! Eg og har lyst å reisa til ein plass som det der! :D:D

Anonymous said...

Den stranden såg ganske fristende ut.... sukk. Imorgen skal eg ut å kjøpe støvler .. ;)
Snakkis. har du skype forresten ?

- Astrid -

Anonymous said...

Fantastiske bilder!! Ser ut til at du kose deg STORT der nere.. Alle tiders at du blogge litt, sånna at me her heima kan fulla me litt k så skjer der nere. Men eg må sei at turen friste veldig, ser at billetten ligge på 8800,-

Marit said...

Hei!

Så kjekt å lesa og sjå bilder!! Alltid kjekt å lesa om koss du har det:)

Stor klem

Anonymous said...

Løp og kjøp!!